fbpx
Wat kost een bedrijfsfilm?
Het antwoord is heel simpel, maar wordt bepaald door een paar factoren die we moeten afstemmen voordat we een reële prijs kunnen afgeven.

Wat kost dat?

One Army Film is geen doorsnee bedrijfsfilmproducent waar er vele van zijn te vinden op internet. Voor jou als opdrachtgever is het zeker moeilijk om een goede keuze te maken. Zo zijn er bureaus die 10.000 tot 15.000 euro rekenen terwijl er ook bedrijven zijn die voor 750 Euro of zelfs 450 euro een bedrijfsfilm maken.

Er zijn een aantal factoren die de investering in een bedrijfsfilm rechtvaardigen. De meest belangrijke is de waarde die je ervoor terug wilt. Wat moet de bedrijfsfilm voor je bedrijf gaan doen, wat wil je communiceren, hoe lang moet de investering meegaan en welke positie en propositie wil je naar buiten brengen?

Wil je je bedrijf profileren bij de juiste doelgroep en zorgen dat je een sterke propositie neerzet, gefilmd met high-end camera’s op 4K kwaliteit waardoor je op hoog niveau binnenkomt? Dan ben je bij One Army Film aan het juiste adres. 

Het lijkt veel, maar dit is wel waar je over besluiten moet bij het maken van een bedrijfsfilm. Met onze jarenlange ervaring zijn wij wel in staat om na een kort vraaggesprek snel een goede begroting te maken voor jouw film of animatie.

Nu we dit alles duidelijk gemaakt hebben, vinden wij het prima om aan te geven dat wij bij One Army Film bedrijfsfilms voor tevreden klanten maken vanaf 2.500 Euro.

Wij werken overigens bijna altijd met een fixed price dan weet je als opdrachtgever waar je aan toe bent. Wel zo handig!

 

Kostenfactoren voor een film:

1. Een of meerdere voice-overs 

2. Muziek inclusief afkoop van rechten 

3. Teksten schrijven door copywriter 

4. Aankoop en gebruik van stockbeelden 

5. Het laten maken van animatie of motion graphics 

6. Aantal dagen filmen en het aantal locaties 

7. Luchtopnames met een drone 

8. Het gebruik van acteurs 

9. Het ondertitelen en vertalen van de film 

10. Videomarketing

6 succesfactoren tot een succesvolle videoproductie

Wij weten precies hoe we jouw video maximaal kunnen laten scoren.

1. Intake met onze videomarketeers
2. Script schrijven / Verhaallijn uitwerken
3. Productie door onze professionals
4. Feedback verwerken
5. Verspreiding van de video
6. Resultaten checken
Ook scoren met een goede videoproductie?
Wil je ook een video laten maken die jou meer klanten oplevert? Wij kunnen ook bij jou op locatie komen of kom gezellig bij ons langs, dan bespreken we de mogelijkheden!
Ik adviseer je graag over het behalen van jouw doelstellingen met de inzet van video binnen jouw bedrijf. Vrijblijvend zonder extra kosten.
Bel me op +31623452797 of mail hieronder.

Veelgestelde vragen over onze videoproducties

Een goed gevuld portfolio staat voor je klaar om bekeken te worden! Bezoek ons portfolio en ontdek de verschillende stijlen en vormen waarin jij je boodschap kan laten gieten. Elke videovorm heeft haar eigen kracht. Kom met ons in gesprek om te ontdekken welke strategie past bij jouw doelstellingen.

Als doorgewinterde videomakers hebben wij veel ervaring met het schrijven van scripts voor video- of animatiefilms. Op basis van jullie wensen en ideeën laten wij onze denktank draaien om tot een lekker lopend en bovenal succesvol script te komen. Ongetwijfeld hebben jullie al nagedacht over de inhoud van de film. Neem snel contact met ons op.

Om meer views te krijgen op je YouTube video’s moet je aan een aantal voorwaarden voldoen. Het is zaak dat jij Google/YouTube vertelt waar de video over gaat. Dat doe je door elke video te voorzien van een relevante titel, beschrijving en labels waar belangrijke zoekwoorden worden genoemd. Daarnaast speelt de lengte van de video een belangrijke rol. Is de film te lang? Dan klikt je doelgroep minder snel op de video en kijken ze deze vervolgens ook minder vaak tot het einde uit. Zonde! PS: het aantal views zegt nog niets over het succes van de film. Voor meer informatie neem contact met ons op.

Om meer views te krijgen op je YouTube video’s moet je aan een aantal voorwaarden voldoen. Het is zaak dat jij Google/YouTube vertelt waar de video over gaat. Dat doe je door elke video te voorzien van een relevante titel, beschrijving en labels waar belangrijke zoekwoorden worden genoemd. Daarnaast speelt de lengte van de video een belangrijke rol. Is de film te lang? Dan klikt je doelgroep minder snel op de video en kijken ze deze vervolgens ook minder vaak tot het einde uit. Zonde! PS: het aantal views zegt nog niets over het succes van de film. Voor meer informatie neem contact met ons op.

De uitstraling van je merk of organisatie is van zeer groot belang. Je gaat toch ook niet zelf even snel het briefpapier ontwerpen en afdrukken? Zorg dat de video kwaliteit heeft die past bij het bedrijf. Een slechte video heeft een groter (negatief) effect op het imago van je bedrijf dan geen video.